- Jonas Flank -

[ LEVEL 21 HUMAN ARTIST ]

Okej! Nu bloggar vi!

Kategori: Allmänt


Har hållit på med en massa saker den senaste tiden, men jag känner ändå att jag inte får mycket gjort. Tror det är inspirationen som sinar. På schemat står i alla fall: Projektarbete till skolan jag går på just nu och arbetsprover till skolan jag går på snart (hoppas jag!).

Trots att inspirationen tryter så har jag lyckats klämma ut något KONSTigt i alla fall. Här är två stycken bilder som är högst orelaterade till allt jag borde göra:

 
 
 

Kommentarer

  • Samuel säger:

    Lycka till med arbetsproverna!

    2013-03-27 | 14:14:04
    Bloggadress: http://slisshh.blogg.se
  • Laila säger:

    Du är så duktig <3 bah!

    2013-03-28 | 00:29:15
  • Den lilla skåningen säger:

    Ännu en blogg att stalka! mwa ha ha ha!

    2013-04-09 | 22:38:50

Kommentera inlägget här: